Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 19:30

Så hörde jag idag på Mix Megapol när jag var påväg till Simone att skribenten, antar att de menar Herr Lindahl nu hade svarat på polisanmälan.

Han hävdade nu att Takida endast polisanmälde för att avskräcka andra recensenter (?) från att ge dem dåliga recensioner..


Vilken jävla soppa!

Herr Lindahl kan väl inte gräva sig djupare än vad han redan gjort?!


 

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 18:30

Det är där jag för tillfället är.

Captain America 3D kikar jag på.

Vad gör du ikväll?

Är du på Ljungarocken?

Det skulle inte förvåna mig, hoppas att just DU har en riktigt bra kväll!


 

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 17:15

Ja, det var dagens middag :)

Det kanske inte ser så aptitligt ut, men gott var det!

R grillade fläskfilén, den här gången använde vi marinaden "smokey honey". Den kan jag varmt rekommendera! Det blev en rökig smak med eftersmak och sötman från honung.

Sen har jag börjat med att krydda potatis som ska in i ugnen. Idag blev det med örtkrydda provencale, persilja, vitlök och salt. Det blir så mycket mer smak än vad det är i vanliga fall.


 

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 15:31

Det har varit skoj att vara med Charlieson idag.

Trots att han är väldigt mammig och har ett fruktansvärt nästan hemskt humör! :P

Men är man så charmig, så är man! :)


             


Nej, nu blir det lite middag. Sen ska vi ju iväg på bio :)

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 12:15

Hur kan egentligen DETTA hända?

Borde de inte ha sett i ögonen på pojken att han var livrädd?

Så nu för att man är en stark människa och klarar av att behålla sina känslor i schack så är man medhjälpare till en människa som jag klassar som världens största psykopat.


"Stationsbefälet på Hönefoss Kjell Magne Tvenge säger till VG att polisen gjort fel som inte underrättat pojkens föräldrar. Han bekräftar också att 17-åringen inte haft någon advokat under förhören och ber om förståelse för att läget var kaotiskt efter terrordåden."

Får polisen ens genomföra förhör utan att advokaten är närvarande?


 


Det är bara att konstatera, det är en sjuk värld vi lever i...

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 11:30

  Leggings - Gina tricot (de med rynkat efter sidorna)

Rosa linne - Bikbok

Vit tunika - Bikbok

Halsband - Ur & Penn


  Halsbandet :)


  Diadem - Gina tricot

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 10:08

Nu drar jag till Bredsand och till lille C!

Men innan blir det lite mys med gos :)

Mamma Simone hörde nyss av sig om att låset var ett helvete. Hahha.

Passande, på flyttdag och allt.

Vet inte hur det blir bloggat där, men jag räddar er genom några inställda inlägg.

Om inte annat så hörs vi senare.


Ha en riktigt bra dag kära läsare, det ska jag ha tillsammans med C!

Av Beatrice Lundh - 13 augusti 2011 09:07

kopp kaffe, det är den bästa starten man kan få på dagen! :)

Idag så ska jag iväg till Simone & Andreas.

De är precis inne i en flytt och jag kan tänka mig att de just nu lever i ett kaos.

Men det är ju så skönt när det äntligen är klart!

Jag däremot ska softa i lägenheten och vara barnvakt åt lille C medan mamma & pappa tillsammans med Anna kånkar saker fram och tillbaka.


 



Ikväll däremot bär det iväg till Filmstaden, jag och R ska kolla på bio medan alla människor är på Ljungarocken.

Hoppas bara att den är bra, dock har jag inte så höga förväntningar.

Jag & R har inte riktigt samma filmsmak, inte tv-serier heller.

Det är endast enstaka gånger och någon serie som vi båda gillar.


 

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards