Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 27 augusti 2011 11:46

Jag skulle ju så stort bara vara hemma och ta det lugnt.

Jag gjorde allt annat :P

Först slängde jag mig på bussen och in till Birsta med Ida för att kika lite och köpa hårfärg.

Sen ringde min underbara svärmor Mia och överraskade med att både hon var i Birsta! Så man skulle kunna säga att jag nästan sprang ner till Ö&B, för någonting sa mig att även Momma var med! Och se så rätt jag hade, jag känner min lilla tant jag! :D

Sen hem, började med Idas hår, gjorde klart det och fikade med Mia och Momma.

Sen skjutsade jag hem Ida till Töva.

Kvällen spenderades hemma stickandes Tusse-tofflor.

Ida, hennes kille och en kompis skulle komma, men när de inte kommit och klockan började närma sig ganska sent så tyckte jag att det var bättre en annan dag.

Men det löser sig ju! :D


Idag är det en ny dag, Simone ska komma och sedan Elin & Fredrik.

Så även idag blir en bra dag.

Kanske jag kan locka hit småsyskonen Rindemark också, jag ska göra mitt bästa.

Eller så kanske jag åker ut till Birsta och möter upp dom.

Men först ska jag ta och städa lite, bilder på diverse kommer senare :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards