Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Så var det liksom bestämt!

Av Beatrice Lundh - 17 oktober 2011 07:06

Igår kväll efter att vi lagt oss ringer det i R's telefon. Då är det Tobias som har hittat vandrarhem till nyår i Vemdalen. Så sagt och gjort så var det bokat.

Det känns riktigt skönt att faktiskt veta vad jag ska göra på nyår, och med det där gänget så kan det inte bli bättre.

Vilka dårar!


Men nu har ju Robert och Tobias satt ribban högt, dom har ju redan infört en nakenchock på fyllan.. Så hur ska det här gå?

Tur att det är både jag och Elise som ska med på resan, annars vet jag inte hur jag hade klarat av saken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 19 november 2011 12:10

att säga bye bye till bloggplatsen.se och istället välkomna blogg.se   För att hitta mig där, klicka HÄR!!   Då hörs vi där! ...

Av Beatrice Lundh - 4 november 2011 11:27

Så har jag ännu en gång haft en sådan där lite svacka, en liten dimp skulle man kunna säga. Men jag har också hunnit med en massa saker, jag har haft en date med Malin, och det var lika underbart som det låter. Det var som att slungas tillbaka i ti...

Av Beatrice Lundh - 25 oktober 2011 07:29

Hur står det till? :) Själv så har jag nyss betalat räkningarna och ska snart ta och bege mig till skolan där jag gör min praktik. Idag ska jag göra några utav dom uppgifter som det är tänkt att vi ska göra. Måste också komma ihåg att jag ska r...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 20:59

Skillnader mellan kvinnor och män: Namn När Stina, Anna, Maria och Emilia går ut på lunch så kallar de varandra Stina, Anna, Maria och Emilia. När Fredrik, Peter, Krister och Mathias går ut på lunch så kallar de varandra Fetto, Godzilla, Clowne...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 18:47

Nu har jag en sån där liten grej som bara stör mig, stör mig en aning :P Varför hör lejon, gepard, leopard, panter och tiger till kattdjur? När varg, räv och dingo är hunddjur? Vad är skillnaden?   Såååå, då var det sagt. Annars så har d...

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards