Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Beatrice Lundh - 19 oktober 2011 17:44

Så blev jag nu sådär djup igen. Här ska jag väl antagligen bara skriva egentligen om ett ögonblick.

Helst ska det väl vara roligt, provocerande, udda eller något i den stilen..

Men vad är egentligen ett ögonblick?

Är det helt enkelt så att det är tiden det tar för ett öga att blinka?

Vad hinner egentligen hända på den tiden undrar då jag?


Massor om man frågar en del människor, ingenting om man frågar andra.


Så jag kan helt enkelt konstatera att under tiden som jag blinkar hinner jag trycka på typ 2 tangenter.


Sådär ja, det var nog allt :P

Av Beatrice Lundh - 19 oktober 2011 17:40

Jag tycker att det känns lite konstigt att bara ha EN bästa vän. Ofta har man ju många vänner som uppfattar förstår och vägleder på helt olika sätt. Som finns där för en på helt olika sätt.


Så jag har inte bara en bästa vän, jag några noga utvalda som får veta allt om mig. Som kan mig, känner mig som en bok.


Av Beatrice Lundh - 19 oktober 2011 17:35

Har ju bommat några dagar, så nu tar jag igen dom :)

Måndagen bestod av praktik och praktik.

En trevlig dag med trevlig handledare och trevliga barn.


Hem och lagade middag tills R kom hem.

Sen var det kvicka fötter ut till bilen för att bege sig mot träningen. Medan R tränade så gick jag lite på stan och kikade. Hann också med ett viktigt telefonsamtal.

Sen hamnade jag i en bilkö, och inte av det roligaste slaget. Giffarna spelade match mot Åtvidalund (?) och var tydligen bara en poäng från att kliva upp i Allsvenskan.

Jag ljuger inte om jag säger att hela Sundsvalls befolkning ville utnyttja övergångsställena borta vid station.

Jag stog i kö i 20 minuter, för att ta mig 500 m, max!!


Helt sjukt!

Sen var det hem och bada lite, eller om jag bara tvättade håret.. Minns inte riktigt.

Men så var det iaf..

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards