Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Beatrice Lundh - 14 oktober 2011 21:08

Oooooh, vilken oerhört intressant dag.. Hmm.. Eftersom det bara står äter så antar jag att jag inte ska räkna med det kaffe som jag druckit under dagen?

Sen så var det ju faktiskt så oerhört trevligt idag på "jobbet" att vi hade 2 st som fyllde år, så det var ju trevligt med sång, presenter, blommor och tårta.

Sen så åt jag min matlåda när jag kom hem, stuvade makaroner och korv.

och till middag idag blev det kroketter, nån specialsås och lövstek.. och helt ärligt så var det inte gott alls..


Så i det stora hela så har jag ätit lite olika saker, men inte mycket alls av varje sak..


Så ja. nu återgår jag till Idol :)

Av Beatrice Lundh - 14 oktober 2011 07:19

Åter igen så kommer vi till fredagen. Underbara fredagen :)

Igår så var syster här och hälsade på mig, och hon kommer ännu en gång innan det är dags för henne att bege sig till skogarna i Boden igen.

Annars så var det ganska skön dag igår, jag pratade med lite goa vänner, nära och kära... Så som varje dag borde vara.


I morgon verkar det som att vi får främmande, det ska bli trevligt. Dock är det Rickards vänner, så jag känner dom ju inte så väl..

Igår vart det också spikat (så gott som) att Moster ska komma ner till oss och sova och lite sådär. Inte än på ett tag, men vi har ju framförhållning vi! :D


Planering är min bästa vän!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards