Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 21 augusti 2011 17:05

Jag som tyckte att jag gillade marknader, men nu är jag inte längre så säker..

Jag tyckte det inte var något speciellt på marknaden.

Kom hem endast 40 kr fattigare och 4 strumpor rikare, (3 av dom med Hello Kitty).

Dock var det 14 par för 100:-, men Rickard tyckte det var onödigt som han uttryckte det.

Men fyra fick jag köpa iaf.

Sen var vi in på både Willys och Ö&B, träffade på Nicklas, Basse och Pettsson.

For hem och gick in till Anette och Kent en sväng för att visa tatueringarna, och nu är Grabbarna Grus här och hälsar på.

Idag blir det grillat m. kroketter och svampsås.


Av Beatrice Lundh - 21 augusti 2011 10:17

Nu är snart helgen till ända och det har varit en händelserik helg måste jag ju säga.

Vi har ju varit hemma i Alby, jag träffade Erika, stickade, var hos Momma, middag och bus i Ringdalen, in till Madeléine, Niclas och lille Anton, in till kusin Jonas en sväng och säga hej och sedan blev det mys igår kväll med film och macka.


Planerna för dagen är att vi ska in till Selångers marknad. Jag gillar marknader. Jag vet inte om Rickard är så haj på att följa med, men kanske jag får med mig Simone.


Har ju helt glömt att berätta att jag för en vecka sedan ungefär såg han som står som biologisk pappa till mig. Vilken gubbe! Jag blev inte nervös ingenting som jag trodde att jag skulle bli, utan jag kände ingenting. Det var bara en människa som gick förbi mig, som fanns, precis som vilken annan som helst.

I mitt huvud och hur han behandlat mig så är han nada.

Han finns inte helt enkelt.


Men nu bör jag strax slänga mig i duschen.

Ha en bra dag ni alla! :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards