Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 20 augusti 2011 21:18

Vaknade vid 7 på soffan hemma hos Momma :)

Sen så bar det av till Ånge lite senare, vi for på Erikshjälpen och sedan och handla på Konsum.

In i Ringdalen en sväng och sedan fick vi med oss lilla Frida hem.


Vid 13-tiden begav vi oss ner till Fränsta för att hälsa på Madeléine, Niclas och lilla Anton. Och vilken sötboll!

Hade med mig en liten present också, som ja såklart glömde bort att knäppa kort på.

Attans!

Men det var en body, ett fotoalbum och ett par "Tusse-tofflor" som jag stickat.

Madeléine blev lite kär i dom och har därför beställt ett par till sig och Niclas också.

Så nu är jag sysselsatt iaf!


Men efter att ha sovit en stund på eftermiddagen så ska jag nu ta och göra mig baguette med egengjord skagenröra och lite andra småsaker.

Kort kommer senare eller i morgon.


  Frida leker på traktorn.


Lilla, oerhört söta Anton! :)  


Sov gjorde han också :)  


  Är man liten, då är man som en korv! :D


Av Beatrice Lundh - 20 augusti 2011 19:49

.. att jag inte haft en så bra dag här på bloggen.

Men den har varit fylld av annat.

Återkommer senare :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards