Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 23 augusti 2011 18:54

dåligt med bloggning idag. Men jag har ju inte gjort så mkt, trots att jag har gjort det.

Jag har bara varit hemma, suttit med skolan och stickat.

Ni ska snart få höra min idé som jag har..

En väldigt bra idé, det kan jag lova er..

Men någon dag till får ni vänta.

Ni lär ju märka helt enkelt när jag berättar det.

Men nu ska jag återgå till min älskade sambo som tittar på tv.

Kanske att jag ska överraska ham med lite go-fika?

Kaffe och muffins? :)


Ha det bra så länge mina vänner (och ovänner), så hörs vi av snart igen.


Av Beatrice Lundh - 23 augusti 2011 10:57

Jag skulle ju så fint tvätta idag, men då har jag på något sätt lyckats att ta fel på dag! Hur fan lyckas man med det?! Så nu får vi vänta tills nästa tisdag med att tvätta. Tänk att det ska då vara jag till allt..

Av Beatrice Lundh - 23 augusti 2011 09:34

Beskedet från CSN, att jag får studiestöd.

Vet inte riktigt varför jag har varit nervös över detta, men det har väl bara varit ett orosmoment antar jag ..

Nu blir det kaffe, en lång dusch och sedan vet jag inte riktigt.

Ska ju visserligen tvätta idag också :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards