Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Beatrice Lundh - 19 augusti 2011 22:59

Återkommer mer om det i morgon.

Hoppas ni kan förlåta mig :P


Nu ska jag nocka kudden :)

Natti natti där ute.

Av Beatrice Lundh - 19 augusti 2011 21:48

om inte annat för att jag ska minnas det själv.

Kurt (Filips pappa), han är en väldigt kunnig sak och som har de mest otroliga berättelserna att berätta för oss andra.

Idag när vi sitter på bron i Ringdalen förkunnar han för mig hur det egentligen är med dagens ungdomar.

"Dom skulle aldrig kunna vara utan telefonen, då skulle dom dö. När jag var i din ålder, då lekte jag med tallkottar!"

Varpå Rönnes (fruns) kommentar var "Men sluta nu, inte när du var lika gammal som Bea. Då kan det ju inte stå rätt till där uppe."

Efter en stunds tystnad säger Rönne

"När du var lika gammal som Bea, då gjorde ju du barn!!"


 


Bjuder på detta tillsammans med ringarna som jag bar idag.

Ha en trevlig kväll ni alla människor! :)


   




Av Beatrice Lundh - 19 augusti 2011 19:30

  Precis nygaddad!


Riktigt snygg blev den tillslut! :D 


Min tatuering innan makeovern!  


  Min tatuering efteråt. Lite ömt fortfarande, men jag lovar att bilder kommer upp på både min och R's när de är läkta och klara :)

Av Beatrice Lundh - 19 augusti 2011 19:06

     Lilla Cera


  med väldigt lång nos :P   Rickard & lilla Alice   "knäpp på mig också!"   Oline spelar Wii   Alice tittar på :)   Kurt & Rönne   Cera försöker nå kissen Tiger under stugan..   Jag, Oline & Alice använde klädnypor under surströmmingsmiddagen..       Sen blev det mys med Frida..   och Alice, hon berättade spökhistoria..  Sen hade Paula gjort gofika :D

Av Beatrice Lundh - 19 augusti 2011 16:23

Påbörjades 07.00 då min klocka ringde. Upp, duscha, göra mig i ordning.

Sen så var det dags att bege sig till Sundsvall Tattoo Studio. Det var dags för R's tatuering.

Även jag passade på att bättra på min, och vilken enorm skillnad.

Nu kan och vill jag visa den!


Såhär ser jag iaf ut idag :)


  Leggings - Gina tricot

Linne, turkos - Bikbok

Skjorta - Cubus

Armband - Ur & Penn.


Under kvällen kommer kort på mina ringar för dagen, men också på våra tatueringar.

Den som väntar på något gott...


Men nu ska jag strax ner till Ringdalen och fördriva tid och äta middag.

På återseende gott folk!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards