Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Starkast av allt, det är vi älskling! <3

Av Beatrice Lundh - 31 augusti 2011 17:06


Min & Rickards 2-årsdag.




Vi har hållt ihop i vått och torrt.

Men hur gick det egentligen till?

Det ska ni få veta...

Vi träffades onsdagen den 26 augusti 2009, jag hade sovit hos Astrid och beslöt mig för att gå till skolan en sväng. Jag stannade och pratade med några på IP, R satt också där och sedan sa jag att vi umgåtts när vi var små. För det har vi, trots att ingen i familjen Rindemark verkar minnas det. Sen hade jag han fast på kroken.. Haha

På fredagen sågs vi igen, sedan på lördagen och från måndagen var vi tillsammans.

Alltså idag, 31 augusti.

Tänk att det redan gått 2 år.

Efter 3 veckor flyttade vi in tillsammans i vår lilla etta på Centraltorget i Ånge för att sedan 1 maj 2010 bosätta oss i Alby, för att i februari 2011 flytta till en 3:a i Alby och för att 1 juli 2011 flytta till Ljustadalen i Sundsvall.

Väldigt mycket flyttande så nu är vi klar med det hoppas jag!

Vi har:

  • Flyttat en miljon gånger, nej men 4 iaf..
  • Förlovat oss
  • Krockat en bil och köpt en ny bil
  • Fiskat, fiskat och fiskat
  • Umgåtts, pratat & busat
  • Skaffat katter
  • Skaffat en framtid, en dröm att förverkliga.
  • R skaffade jobb i Alby
  • Jag pluggade psykvård i Umeå, bytte sedan hösten 2010 till lärare vid Mittuniversitetet Härnösand
  • R skaffade jobb i Sundsvall, boxningen hägrade och ännu en gång en flytt
  • Jag tog min första 3-dagars med R & Magnus
  • Vi har båda fyllt 20 år
  • Jag har fått mig en Momma
  • Jag har lärt mig att sticka
  • R tog sm-guld i bänkpress och satte nytt svenskt rekord
  • Lagat mat, till förbannelse! 
  • Jag tatuerade mig, sen tatuerade vi oss. Jag gjorde om min & R en oxe på bröstet.
  • Jag började styrketräna men den karriären hamnade snabbt på hyllan
  • Vi har båda fyllt 20 år
  • R klarade körkortet


                                                                      

Detta är bara lite av det vi hunnit med under våra två år tillsammans.

För fler ska det bli, vi har en framtid att ta tillvara på, ta hand om varandra, älska och bara finnas till.

 
 
Ingen bild

Mia

31 augusti 2011 18:47

Åh, vad fint! Jag blir alldeles varm i mamma/svärmorshjärtat <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 19 november 2011 12:10

att säga bye bye till bloggplatsen.se och istället välkomna blogg.se   För att hitta mig där, klicka HÄR!!   Då hörs vi där! ...

Av Beatrice Lundh - 4 november 2011 11:27

Så har jag ännu en gång haft en sådan där lite svacka, en liten dimp skulle man kunna säga. Men jag har också hunnit med en massa saker, jag har haft en date med Malin, och det var lika underbart som det låter. Det var som att slungas tillbaka i ti...

Av Beatrice Lundh - 25 oktober 2011 07:29

Hur står det till? :) Själv så har jag nyss betalat räkningarna och ska snart ta och bege mig till skolan där jag gör min praktik. Idag ska jag göra några utav dom uppgifter som det är tänkt att vi ska göra. Måste också komma ihåg att jag ska r...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 20:59

Skillnader mellan kvinnor och män: Namn När Stina, Anna, Maria och Emilia går ut på lunch så kallar de varandra Stina, Anna, Maria och Emilia. När Fredrik, Peter, Krister och Mathias går ut på lunch så kallar de varandra Fetto, Godzilla, Clowne...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 18:47

Nu har jag en sån där liten grej som bara stör mig, stör mig en aning :P Varför hör lejon, gepard, leopard, panter och tiger till kattdjur? När varg, räv och dingo är hunddjur? Vad är skillnaden?   Såååå, då var det sagt. Annars så har d...

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards