Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011
Jag är så frustrerad, kan inte tänka klart, jag känner att det börjar koka i mig. Värme som kommer att eskalera till en explosion, men ingenting att ta ut det på.
Hur i helvete kan ett företag vara så fruktansvärt dålig på att bemöta sina kunder?
Att få dem att känna sig hörda och att de faktiskt har någonting att säga till om.
Självklart är det Telia jag pratar om, jag har aldrig varit med om ett företag som faktiskt skyller ifrån sig så in i helvete som dom!
När man pratat med dem på telefon så skyller de ifrån sig, lägger en felanmälan, säger att man ska få ett sms eller att de ska ringa upp och det händer tamefan ingenting!
Mitt internet har nu blivit felanmält 4 ggr, men det är egentlgien bara 2 eller 3 som är lagda.
Jag fick hämta ut ett mobilt bredband som kompensation, men som jag fick reda på att de faktiskt ingick när man skaffade fiberlan.
Jag pratade med en handläggare vid namn Alexander som fyllde på mitt internet eftersom det går mycket när man måste se film och sitta i konferenser med skolan. Sen vill jag faktiskt kunna ha roligt vid min dator också. Och jag kan ännu en gång tillägga att jag skulle vid det här laget ha haft obegränsat genom mitt fiberlan.
I fredags åkte jag in till Birsta, pratade med en kille som jobbade där och han skulle kontakta teknikerna som sedan skulle ringa mig.
Dom ringde, pratade med mig & rickard och sa att innan onsdag ska ni ha erat fiberlan.
Nu är det onsdag och jag har fortfarande inget internet. Skriver till Telias helvetiska jävla chatt och ber om mer datamängd till mitt mobila bredband och möts av en snorkig liten fröken som säger att jag måste köpa till internet om det är så att min givna datamängd har använts upp.
När jag säger att jag blivit lovad av Alexander och t.o.m skickar det han sskrivit till mig så säger hon att det måste ha blivit ett missförstånd.
Ännu en gång skyller de ifrån sig!
Så det ligger alltså inte ens i deras intresse att hjälpa deras kunder, utan de är s fruktansvärt pengakåta att de anser att jag ska behöva köpa löst mer datamäng, och jag upplyser ännu en gång att jag skulle haft mitt internet för länge sedan, mitt fiberlan, mitt obegränsade internet.
Telia är och förblir det äckligaste, mest nochalerande och minsta serviceminded företaget jag någonsin kan tänka mig.
att säga bye bye till bloggplatsen.se och istället välkomna blogg.se För att hitta mig där, klicka HÄR!! Då hörs vi där! ...
Så har jag ännu en gång haft en sådan där lite svacka, en liten dimp skulle man kunna säga. Men jag har också hunnit med en massa saker, jag har haft en date med Malin, och det var lika underbart som det låter. Det var som att slungas tillbaka i ti...
Hur står det till? :) Själv så har jag nyss betalat räkningarna och ska snart ta och bege mig till skolan där jag gör min praktik. Idag ska jag göra några utav dom uppgifter som det är tänkt att vi ska göra. Måste också komma ihåg att jag ska r...
Skillnader mellan kvinnor och män: Namn När Stina, Anna, Maria och Emilia går ut på lunch så kallar de varandra Stina, Anna, Maria och Emilia. När Fredrik, Peter, Krister och Mathias går ut på lunch så kallar de varandra Fetto, Godzilla, Clowne...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 | |||||||
|