Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

En ny lista.. :)

Av Beatrice Lundh - 30 augusti 2011 20:17

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, främsta anledningen är att den startar upp så jävla segt så jag orkar aldrig slå av den. För då måste jag ju slå på den igen så småningom. Och sen använder jag den som alarm. Så nej.

2. Vem såg dig senast naken?
Är det här verkligen en fråga? Eftersom jag är nunna så troligast Gud den allsmäktige.. Tss.. Rickard såklart.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Jag hade "tuggummihår", när håret blir så slitet att det känns som tuggummi för att man inte klippt det. Troligast med världens snusläpp eftersom det var i högstadiet jag började att snusa, översminkad, solariebränna. Nej, inte vet jag..

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Hmm.. Då är jag 41, troligast sliten med hängmage efter alla ungar, celluliter eftersom jag knappast motionerar och ringar under ögonen eftersom jag inte sover. Allt grundas i ungar .. Hahha!

5. Hur var du på dagis?
Ett innebarn, gillade inte att vara ute. Bestämde (redan då), smet när det vankades städning och allmänt irriterande kan jag tänka mig..

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Fråga dom som jobbat med mig?

7. Har du celluliter?
Noup, gillar inte riktigt den sidan av mig så kollar inte så ofta. Skulle jag kolla så är det inte eefter celluliter utan jag kollar efter min rumpa som knappt finns därbak.

8. Biter du på naglarna?
Noup. Eller jo, om jag är nervös..

9. Har du något handikapp?
Hur menar du nu? Räknas envishet in här? Eller att man gör saker med tvång, s.k.tvångtankar? Eller menar du det fysiska? Nej i såfall.. Men annars... Hmm..

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Då var vi tillbaka till ungarna.. Med tanke på hur jag själv kan tänkas låta mig se ut vid 40-45 så är väl hängbröst det minsta bekymmret. Eller förresten, hur långt hänger de?!

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Hermafrodit!

12. Svär du?
Ja, när saker inte går som jag vill..

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Är det såna här nissar som går runt med sina barn och knackar dörr? Isfall nej, och jag öppnar inte dörren om det inte är någon jag känner.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Hur ska jag veta vilket som är homo och inte eftersom det inte står? Är det 1 eller 10?

15. Tror du på utomjordingar?
De gröna med stora ögon och världens längsta fingrar, nej du kompis.. Skulle inte tro det..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Tacos, kanske... Alla äter ju tacos olika..

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Surströmming, pölsa, sill, sjömansbiff, ärtsoppa.. Ska jag fortsätta?

18. Har du  blivit arresterad?
Nej, inte än.

19. Ljuger du?
Om jag svarar nej, tror du mig?

20. Har du kysst en polis?
Haha, vill knappt ta i dom med tång, varför kyssa en jävel?

21. Är du rädd för securitasvakter?
Haha. Frågan är väl istället om dom är rädda för mig. Dom är överskattade. Går runt där i sina kostymbyxor, kritvita skjorta och glajjer och känner sig allmänt coola.. Undra om de ens andas som de spänner upp sig.

22. Har du någonting att dölja?
Har du?

23. Vad har du på din nyckelknippa?
En nyckel?

24. Är du / har du varit gift?
Ja, i min familj gifter vi bort varandra med kusiner vid 11- års ålder. Som mest var jag värd en kossa.. Dom är väl till och med heliga? Fråga vem som helst.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Vad gör han ute så sent? Han gillar inte krogar.

26. Kan du laga cyklar?
Utan cykel kan man aldrig veta.

27. Kan du fixa med bilar?
Jag kör dom, resten fixar någon annan..

28. Brukar du köra om?
Ja, och får lika hög puls varje gång. Tror alltid att jag ska krocka eller svänga i diket :P

29. Kan du baka bröd?
Bröd, kakor, mat! You name it!

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ser jag ut att vara född på stenåldern?

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Friends.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 19 november 2011 12:10

att säga bye bye till bloggplatsen.se och istället välkomna blogg.se   För att hitta mig där, klicka HÄR!!   Då hörs vi där! ...

Av Beatrice Lundh - 4 november 2011 11:27

Så har jag ännu en gång haft en sådan där lite svacka, en liten dimp skulle man kunna säga. Men jag har också hunnit med en massa saker, jag har haft en date med Malin, och det var lika underbart som det låter. Det var som att slungas tillbaka i ti...

Av Beatrice Lundh - 25 oktober 2011 07:29

Hur står det till? :) Själv så har jag nyss betalat räkningarna och ska snart ta och bege mig till skolan där jag gör min praktik. Idag ska jag göra några utav dom uppgifter som det är tänkt att vi ska göra. Måste också komma ihåg att jag ska r...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 20:59

Skillnader mellan kvinnor och män: Namn När Stina, Anna, Maria och Emilia går ut på lunch så kallar de varandra Stina, Anna, Maria och Emilia. När Fredrik, Peter, Krister och Mathias går ut på lunch så kallar de varandra Fetto, Godzilla, Clowne...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 18:47

Nu har jag en sån där liten grej som bara stör mig, stör mig en aning :P Varför hör lejon, gepard, leopard, panter och tiger till kattdjur? När varg, räv och dingo är hunddjur? Vad är skillnaden?   Såååå, då var det sagt. Annars så har d...

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards