Alla inlägg under april 2011

Av Beatrice Lundh - 20 april 2011 10:13

Har varit in till Momma på det traditionella morgonkaffet. Strax ska jag bege mig in till StorÅnge och besöka skolan och lite så.

Tänkte även passa på att köpa några penseér, men säg inget till R, okej? :)


Såg i förra inlägget att min handdukshylla verkar hänga helt och hållet fel, men det är jag som inte kan hålla händerna rakt när jag knäpper kort. Så enkelt är det.


Punkt.   Jag längtar efter att få fiska igen!

Av Beatrice Lundh - 19 april 2011 20:24

Kom hem för en liten stund sedan. Härligt med kalajs! :D

Har satt upp hylla och varit iväg till Momma med tidningen.

Sen har jag, hör och häpna knäppt kort! :D


  R's påskpresent eftersom han är lite krasslig. Ca 2 kg godis att trösta sig med ;)



En sån här handukshållare eller vad det heter. Fint vart det! Ynka tjugoåtta kronor.


   

Min nya kryddhylla! :D



  Mina nya ljusstakar som ska hänga i köket, kommer bli hur snyggt som helst!


När jag handlar småsaker så kan jag komma över saker som är så söta att jag helt enkelt inte kan och vill låta bli att köpa dom. Bilden nedan är ett utmärkt exempel på denna förmåga som jag verkar besitta. Underbart gullig liten filur. Och han är lika söt varje gång jag kollar på han! :D


 

Av Beatrice Lundh - 19 april 2011 17:20

varit ute och rääääjsat med Momma, vi började med en sväng på Erikshjälpen Ånge där jag gjorde några fynd. Sedan fick jag något infall och drog iväg till Fränstas Erikshjälp också. Även där hittades ett och annat.

Kommer bild senare :)


Just nu är jag nere på kalajs i Ringdala'.

Filip lagar mat och vi andra är slö.

Precis som det ska vara när det är kalajs.

Kom hem med en överraskning åt Rickardson förut, kommer väl bild på det också antar jag. Kan ju inte släppa det här med bilderna nu när jag kommit igång :)


Nu ska jag vara lite social tror jag..


Hej hej !


Av Beatrice Lundh - 19 april 2011 08:29

Men tur att jag kom på mig själv ganska snabbt.

Även Charlie och Mona fyller ju år idag! :D


Så ett stort GRATTIS till Er 3 (och om jag glömt någon mer)


 

Av Beatrice Lundh - 19 april 2011 08:07

Kalajs står på schemat för dagen och det är ingen mindre än pappa Filip som nu har blivit 1 år äldre! :D


Senare på dagen ska jag och Momma ut och rääääääjsa lite på StorÅnge! Erikshjälpen ska få ett besök av mig, som jag har längtat ;)

Har planerat massa saker som jag behöver :P


När jag var i H-sand sist så har ju jag och min vän Simone skapat oss en alldeles underbar liten tradition. Alltid på måndagen innan skola och fredagen efter skola så beger vi oss till Dollar Store!

Sist så fyndade jag lite olika saker, dukar åt mig och Momma med sommarblommor, en annan blommig duk, allmänt krimskrams och slutligen dessa huvuden. Dom är verkligen så pass fula att de blir snygga!

Funderar på om jag ska ta och fixa hängen i dom och hänga dom på väggen, tror det kan bli bra!


     

Tyson tog sig en välbehövd sömnstund igår, att döma av bilden så gillade han inte riktigt ljuset och att jag & R pratade..


  Sötnöt!

Av Beatrice Lundh - 18 april 2011 15:48

Jag avskyr och verkligen ogillar att tvätta. Skönt såklart när det är gjort, men annars hade jag nog gärna skippat det..


Har vare inne hos Momma också jag och Lille C och sovit. Skönt, men var det verkligen nödvändigt?


Ska greja och plugga lite nu innan R kommer hem och går lika snabbt igen. Tror nämligen bestämt att Erojka skulle komma idag också. Men vi får se, hon skulle höra av sig. Nu ska jag greja lite :)


Hej hej!

Av Beatrice Lundh - 18 april 2011 08:18

Beställt en dator såhär på morgonkvisten. En mindre än den jag har, en 11,6 Samsung. Skönt att ha en dator som man kan frakta med sig till skolan i H-sand utan att behöva knäcka ryggen av sig. OCH som är liten och behändig. Underbart! Hoppas att den kommer snart ;)


 


R tyckte att jag skulle lägga ut den jag har nu på Blocket, dock är det ju så att jag kommer att f betala för att bli av med den :P Hahah.

Av Beatrice Lundh - 18 april 2011 07:42

Så var det morgon igen. Så skönt det är att vara uppe runt 7 snåret och se när morgonen kommer mer och mer hela tiden och tillslut blir till dag. Oerhört skönt.

Har redan varit in till Momma (och Malla) för den dagliga kaffedosen och nu ska jag väl strax hoppa in i duschen.


 


Tog och ordnade mitt påsk-ris igår. Jag gjorde lite åt Momma också såklart! Fyllde en genomskinlig vas med vatten och la ner några stenar för att det inte skulle se så tråkigt ut. Tyvärr verkar det bli så iaf.. Suck..

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards