Alla inlägg den 3 april 2011

Av Beatrice Lundh - 3 april 2011 10:21

Så var den här igen, helgens sista dag. Tog en riktig sovmorgon i morse så jag är utvilad! Herrn i huset sover dock fortfarande, kanske bör gå och väcka han?


Varför är våren så envis. ena dagen ger den skinande sol och dagen efter är det mulet, grått och tråkigt. Varför är det alltid såhär? Solen kan väl vara framme tills snön är helt borta så det går lite snabbare och sedan bara fortsätta att vara där? Ska ta mig ett rejält snack med Moder Jord nästa gång jag stöter på henne..

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards