Alla inlägg den 1 april 2011

Av Beatrice Lundh - 1 april 2011 22:05

April är åter igen här. När man går ut och det faktiskt går att säga att det är varmt, att våren äntligen är påväg! Fantastiskt.


Barnen har lurats hela dagen och de har verkligen haft så roligt, när de knappt kan hålla sig för skratt och när man ska spela med och låtsas att man inte märker att de är lite bus på gång. Praktiken går underbart bra den också. Snart dax för innevecka igen.


Helgen ska det njutas av vädret, av mina underbara Rickard och att bara vara. Kanske ska jag även börja fila på uppgifterna jag måste göra. Ska också ta och ladda upp lite bilder som jag inte gjort på evigheters evighet. Jag som skulle matblogga. Btw så har jag funderat lite just kring matbloggen, jag kommer att lägga in de maträtter som jag helt enkelt knäpper kort på, de behöver inte vara ovanliga maträtter utan bara mat som man kan inspireras av eftersom jag och Rickard nästintill aldrig går efter kokböcker när vi lagar mat.


Men nu är det fredagkväll, nu ska jag hitt på nå!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards