Alla inlägg den 14 april 2011

Av Beatrice Lundh - 14 april 2011 01:07

Sitter på mitt oerhört stökiga rum i H-sand. Sjukt att jag kan lyckas med detta. Men när jag sitter här fylls jag av olika känslor. Jag känner mig ensam. Alltså inte det ensam när man myser ner sig i soffan och bara mår gott. Jag känner mig ensam med stort E!


Alltid när den ensamheten kommer krypande är det alltid lilla Mamma som kommer tillbaka i tankarna. Min Mamma, min älskade Ängel. Nu har det gått snart 2 år sedan du lämnade livet tillsammans med oss andra här på jorden. 2 år! Jag har klarat 2 år utan dig vid min sida. Jag känner mig stark, oerhört stark, men samtidigt så ledsen.


Har kommit till insikt att varje dag inte längre är en kamp, jag behöver inte längre kämpa. Mamma, jag vet att du finns med mig. I allt jag gör och tar mig för. Sorgearbetet går på högvarv, men jag ringer dig fortfarande ibland. När sorgen blir för stor och klumpen i magen känns påträngande, när hjärtat bara skriker efter att få höra din röst. Jag skulle göra vad som helst för att få se dig igen.

Älskade Mamma, jag saknar dig så!


Älskade mamma, vem är väl som du?

Ingen i hela världen..

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards