Alla inlägg den 22 april 2011

Av Beatrice Lundh - 22 april 2011 09:33

Jag var och skrev tentamen igår, det var jag. Tentan var inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Den bestod av 4 och endast 4 frågor, skulle klara 1 för att vara godkänd.

Så det kan gå, men såklart var det inte riktigt frågor som man hade övat på.

Får se hur det där går..


Gick ner på Björkbacka där jag skulle jobba, behövde inte jobba eftersom hon jag skulle jobba för var där.

For på glasbanken och handlade på mig lite inför kvällens äventyr, for på ICA och hämtade min dator.

For på Erikshjälpen och gjorde några småfynd. Där i bland en byrå som jag ska ha nere i hallen.


Mötte upp Stina och tog en fika på Café Wiba, underbart litet café!

Sen tog vi bilen och rääääääsade hem till mig och var där en stund.

Tillbaka in till Ånge en sväng, skjutsa hem Stina.

Rickard var hemma och sen kom Jack.


Kvällen avslutades i lugnets tecken då jag redan vid 22 träffade på John Blund och tvärslocknade.


Nu sitter jag inne hos Momma och myser lite. Ska väl snart ta och gå in till Rickard som sover.


Ikväll blir det galej med flickorna. Ska se riktigt vart det är man hamnar.

Önskar er annars en riktigt

GLAD PÅSK!


 

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards