Alla inlägg den 23 april 2011

Av Beatrice Lundh - 23 april 2011 20:46

Hur är det med det där egentligen?

En del säger "Jag vill bara blogga för att skriva av mig, den som läser den läser".

Andra lever endast för kommentarer och statistik.

Jag brydde mig inte ett dugg förut, innan man fick kicken.

Kicken av att få kommentarer och höjda statistiksiffror.

Jag vill inte bli känd, det är inte det jag säger..

MEN det är roligt när folk kommenterar och man ser att det faktiskt finns människor som vill läsa min blogg.

När man träffar på människor och de frågar om saker som man faktiskt bara har skrivit i bloggen.

Senast igår fick jag en sån kommentar av min vän Angelica som jag inte har träffat på väldigt länge.

Det var skoj att se henne!

Sn har jag hört att jag måste bli bättre med bilder, vilket jag faktiskt tycker att jag har blivit.


ÄR bloggvärlden ytlig?

Eller fyller alla rader ett syfte?

Av Beatrice Lundh - 23 april 2011 10:22

Och jag mår lika bra som alltid :) Skönt!!

Sitter inne hos Momma och dricker mig lite kaffe såhär på morgonkvisten :P

Har varit vaken en stund också, men jag passade ut min lilla prins i sängen som ville ha vatten och sånt.


Idag ska det städas och göras fint.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på :)

Plugga kanske vore en bra idé? :)


HA EN BRA DAG!!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards