Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Lundh - 2 september 2011 10:56


Jag har för långa ögonfransar.

Ja, jag vet att jag inte ska klaga, men dom är allt LITE för långa.

Här har ni anledningarna:

  • Många tror att jag har lösögonfransar och har till och med dragit tag i mina fransar och känt lite.
  • Jag kan inte använda mascara med volym, för då krullar de sig nästan.
  • Jag blir alltid alldeles svart på ögonlocken för fransarna tar i.
  • Jag kan inte ha solglasögon, för då kan jag inte blinka. Alternativt att jag har dom långt ner på näsan och ser ut som en annan Kissie-grej..
  • Man måste måla, använda borste, forma, trycka, måla, använda borste.. Ja, ni fattar va? Tillslut ser det ut som spindelben..
    Bara att göra om, göra rätt
  • Fransarna tar längre tid att måla än hela mitt ansikte..

Sådär, nu har jag fått klaga lös mig lite.. (och NEJ! Jag tänker inte bara sluta måla dom! punkt.

  Bjuder på mitt onoppade ögonbryn, men det får ni liksom jag bara stå ut med!


Av Beatrice Lundh - 1 september 2011 14:24

Så var jag tillbaka igen!

Härligt att vara hemma, men härligt att ha en liten del av skolan gjord också! :D

Ska ta och skriva ut massa papper nu, och sen vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på. Troligast skola och ännu mer skola :)

Känner mig riktigt pepp på det faktiskt, och det mina vänner det hör inte till vanligheterna!


sen är jag oerhört glad för en hemlis också, men det kan jag inte avslöja!

Vi hörs senare :)

Av Beatrice Lundh - 1 september 2011 07:35

   

Dessa ringar har jag lyckats att komponera ihop själv tack vare gamla ringar och broscher! :)

Riktigt nöjd, och att jag inte kommit på det tidigare! :P

Av Beatrice Lundh - 1 september 2011 06:44

Så var hösten på riktigt här. Vi har klivit in i september med dess kyliga nätter, kalla vindar och ostadiga väder. På något sätt känns det bra.

Jag gillar hösten, det har jag alltid gjort.


Idag vill jag passa på att skicka en tanke (fler än vanligt) till min Mamma som skulle ha blivit 53 år idag.

Grattis Mamma på din dag!

Även Moster fyller år, så jag ska ta och ringa henne lite senare :)


Dagen ska spenderas tillsammans med Simone på universitetet inne i stan, så jag kan var alite tyst här idag..

Hahha, trodde ni på den själv? Skulle inte tro det va! :P


Linne grått med texten "Best things in life are free" - H&M

 Kofta - Bikbok




Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards