Alla inlägg den 19 september 2011

Av Beatrice Lundh - 19 september 2011 19:18

Så var det måndag åter igen.. Dags för ännu en innevecka.

Dagen har gått ganska snabbt faktiskt. Mne känner mig ganska mör i kolan :P

Ska strax ta och ta mig ett bad tror jag, kan behöva det :)



Av Beatrice Lundh - 19 september 2011 08:13

Men det är underbart skönt att börja lite senare på måndagarna. Man hinner liksom förbereda sig för det som komma skall. Och om ni kära läsare bara visste hur underbart skönt det är att få komma hem varje kväll, få sova i min egen säng och få umgås med Rickard. Det är det bästa jag vet!


Men som sagt, idag är det dags.. Moahahaha.

Simone skulle dyka upp strax efter tio, och sedan blir det Dollar Store innan, precis som vanligt. Det är dumt att bryta rutiner. Så just nu ska jag dricka lite kaffe och spela the Sims.


Ha en underbar dag alla människor! :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards