Alla inlägg den 4 september 2011

Av Beatrice Lundh - 4 september 2011 20:25

Idag så bestämde jag att det skulle ätas burritos, jag gilalr det mycket. Nästan för mycket? Hmm..

Om inte annat så blev det de till middag.

Sen har vi också varit ut på Willys och handlat, veckohandlat. Vi som gör sånt! :P Haha


 


R kollar på film, för ovanlighetens skull och jag ska ta och göra nånting jag också. Men vad?


Vad gör du ikväll?


Av Beatrice Lundh - 4 september 2011 10:55

Så var det dags att äntligen få plocka fram min OnePiece som har spenderat hela långa sommaren i garderoben. Det är en fruktansvärt underbar uppfinning! Dock är den fortfarande lite för varm att ha på sig, men det går bra..


Har du ingen? Kanske dags att köpa en? www.onepiece.se


 


 

Av Beatrice Lundh - 4 september 2011 10:16

Det har nu med lite planerande, ringningar och liknande blivit bestämt att Bea ska sova hos mig i hela 3 dagar!

Dock kommer vi att vara på skolan under den mesta tiden och där har jag ju världens bästa Simone, men kvällarna har vi ju alltid tilsammans! :D

Jag ska alltså spendera hela min nästkommande vecka med goda vänner, och det känns underbart bra! :D


Så, det var nog bara det jag ville säga.

Nu blir det lite mer kaffe, sen ta tag i skolan. So long! :D

Av Beatrice Lundh - 4 september 2011 07:51

Så var det en vecka full av planering som kommer.

Middagen ska planeras, både för mig och R eftersom jag ska vara på skolan.

Alla skolsaker ska med, olika saker varje dag.

Kläder ska plockas fram för att det ska vara klart dagen efter. Jag kommer att vara borta mellan 07-18.

Jag vet att det är vardagen för många av er, men för mig som är hemma hela dagarna och som är van att ta det lugnt och allt sånt så är det en stor omställning.

Jaja, det kanske bara är att ta tjuren vid hornen? :P Men nu ska jag ta och färga håret.


Lääääjter!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards