Alla inlägg den 7 september 2011

Av Beatrice Lundh - 7 september 2011 19:00

Jag tycker det är ganska fascinerande. När en människa dör så är de helt plötsligt väldigt saknade, de har aldrig gjort ett fel någonsin.

Se bara nu som den tragiska olycka som hänt med hockeymålvakten Stefan Liv.

Jag har inte riktigt haft någon mening om honom, knappt vetat vem det varit..

Men jag minns att för några år sedan var det något skott han inte tog. Sverige var rasande, hans familj blev trakasserad och han och hans familj var hatade.

Nu helt plötsligt är detta som bortblåst, har man helt enkelt glömt det? Eller är det att man lider med det för att han inte längre finns med oss?


Aftonbladet har en stor artikel och "bildextra". alla hans tabbar verkar även där vara som bortblåsta.

Ska man inte hedra en människa med både tabbar och framgångar?

Han blir ju som helgonförklarad, inget fel med honom eller hans karriär..


Men tabbarna är väl också en del av honom?


Av Beatrice Lundh - 7 september 2011 09:58

Just nu är det prat om bedömning, och bedömning, och bedömning..

Hmm.. Blandade känslor kring detta.

Kvällarna spenderas tillsammans med Bea, och vi har helmysigt. Har massa tok att prata om och diskutera.

Det är så skönt med att vi båda är väldigt lättsamma som personer, UNDERBART!!


Förövrigt så kanjag berätta för er att det stormar i H-sand! Fullkomligt stormar..


Nu ska jag återgå till lektionen! :)


Toddls! :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards