Alla inlägg den 16 september 2011

Av Beatrice Lundh - 16 september 2011 19:49

för att förstå att jag också förr eller senare skulle bli lite krass. Åka på den där äckliga förkylningen med tillhörande feber och allt annat.

Märkte det idag när jag var iväg och jobbade.

Ryggen. Började. Göra. ONT!!

Det brukar bara tyda på en sak, sjukan är på gång.

Kom hem och insåg att jag har feber. Inte hög, men dock feber.

Tog alvedon och nu har det börjat, jag fryser..

Nu struntar jag i allt det här och ska se om jag kan orka förmå mig med att göra något.

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards