Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Beatrice Lundh - 9 mars 2011 11:57

Efter min visdomsdragning i måndags så har det inte blivit bättre, det är konstaterat. Det dunkar i munnen, jag kan knappt äta fast föda, inatt har jag inte sovit, illamåendet efter värktabletterna fick mig att vilja stoppa fingrarna i halsen. Ringde till tandläkaren i morse och fick en tid (IGEN). Rickards "farfar" Kurt var otroligt snäll och skjutsade ner mig till Fränsta eftersom vi fortfarande inte har någon bil. Kommer in till tandläkaren där det genast och på en gång slås fast att jag har en infektion i tandköttet. Men snälla nån? Det borde väl ha synts i måndags också?


Så nu är det pencillin, värktabletter och munskölj som ska få mig på bättringsvägen..

Återbesök om 7 dagar. "Är det inte bättre, då drar vi den här tanden också.."

Rätta mig gärna om jag har fel, men vore det inte bättre om ni hade dragit den onda tanden på en gång? Istället för att dra bort en tand som jag aldrig haft problem med?


GO SJUKVÅRDEN!!

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards