Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Beatrice Lundh - 7 mars 2011 19:39

Var in till Erika en sväng i morse, hämtade lite saker som jag glömt :) Var också in på Söderbergs i Fränsta (Gullgård) glömde säga det förut. Hittade en jättefin lykta och fick den för ½, ½ priset.. Den var lite trasig men med lite lim så är den hel igen.  Var hos Moster och hälsade på innan, roligt att träffa henne emellanåt. Har varit in till Momma och hämtat T 2 ggr nu idag, förstår inte varför han envisas med att han ska upp dit?! Envisa kattskrälle!


Hoppas att Rickard snart ska sätta upp min ljuslykta, den kommer att bli såååååå snygg! Passar utmärkt i mitt vardagsrum! Har också hittat ljuslyktorna som vi vill ha, dom som ska sitta på väggen bredvid "love&hate"-tavlan. Dock måste man ha en order på minst 500:- , så den ordern får vänta en stund till, men nu har jag ju äntligen hittat dom iaf! :D

Av Beatrice Lundh - 7 mars 2011 16:21

For ner till tandläkaren och jag hann knappt blinka och reagera så hadde jag en spruta i munnen. Hej hå, här ska dras visdomstand! Dock drog dom inte den som gjort ont, utan den övre, tydligen så gör man så.. Hmm... Tandlös och smärta det känner jag då iaf. Ska ta och krypa ner i ett bad och ta det lite lugnt några timmar.


men om jag nu har dragit bort en av mina visdomsgaddar, betyder det då att jag är mer oklok än innan? Tål att funderas på..

Av Beatrice Lundh - 7 mars 2011 08:05

Förra veckan började enormt underbart, jag åkte på den berömda magsjukan. Jag, Momma och Mamma Mia hade det samtidigt, Rönne hon fick flunsan istället. Sedan piggnade jag på mig, febern stannade lite längre men annars så gick det ganska bra. Huvudvärken kom med högsta hastighet den också, alvedon och lite sömn så var man back on track igen! Förkylningen kom i antågande och har inte släppt än, men i helgen kom tamefan det värsta, en visdomstand som har fått för sig att den ska vara elak. Den värker, dunkar och är allmänt irriterande. Jag kan inte tugga mat, sover med en bomullstuss eftersom jag inte kan bita ihop käkarna, lever på alvedon,  får ont i halsen av tandjäveln och idag ska man få komma in. Kl. 12.00 ska jag befinna mig i Fränsta på vårdcentralen. Straxx kommer Mia och ska hämta mig eftersom de är så snälla att jag får låna deras bil till Fränsta då våran är paj :S Hoppas vi snart får grejerna :)

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards