Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Lundh - 11 oktober 2011 15:01

Så har man tatt och blitt kristen också :P

Nej nej.. Ingen fara. Men jag blev bara så förvånad att det var så oerhört länge sedan som jag skrev på bloggen.

Och jag ber oerhört mycket om ursäkt för det!!


Men det har hänt saker sedan jag skrev, det vill jag då lova er!


  • Vi har varit hem till Alby på en snabbvisit, var också in i Fränsta och lämnade lite födelsedagspresenter till 2 av buspojkarna.
  • Jag har köpt en ny telefon, just nu äger jag en Xperia Arc och trivs oerhört bra med den.
  • Vi har köpt en ny bil, en Renault Mégane och den är helt underbar, och har en rolig form!
  • Rebecka har varit och hälsat på och jag längtar redan till nästa gång.

  • Jag har börjat min praktik på Uslands skola, hur bra som helst!
  • Mia, Filip, småtjejerna och Cera har varit här och hälsat på :)

Livet leker och jag njuter av varje dag! :D

Tack till alla som göra att mina dagar blir så underbara! :)


Och som om inte det vore nog så har hösten kommit! På en del ställen (t.ex. Ånge har det redan snöat för första gången) men vi andra får nöja oss med kylan, och helt enkelt acceptera att det nu är dags att plocka fram vinterjackan. Att säga hej då till den varma och underbara sommaren, plocka på oss alla minnen därifrån och säga hej till hösten. Med kalla vindar, mysiga kläder och tända ljus.


    Älskling! :D   Min liiiiiite udda kissemiss!


      Och eftersom Ljustadalen innehar ett sådan fint rykte så kan jag passa på att visa denna bild. Jag fick vänta i nästan 3 månader men sedan fick jag se polisbilarna..

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards