Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Dagens äventyr.

Av Beatrice Lundh - 5 juli 2011 11:57

Begav mig som sagt in till Sundsvalls stenstad för att gå på biblioteket, vilket visade sig vara värdelöst.

Ingen bok fanns inne, och hjälpen var halvtaskig.

Lite positiv kan man faktiskt vara..

Så det resulterade i att jag gick till Bokia och gjorde mig några fynd där, och vilken trevlig tjej det var som jobbade i kassan!

Serviceminded! :D

Så några böcker rikare är jag allt :P

Nu blir det kaffe och lite läsning.

Jag och hela vampyrgenren är ungefär hur tajt som helst vid det här laget.


Pratade nyss med Erojka, och vad jag saknar henne!

Vad konstigt det kändes att inte kunna fråga när hon kommer på kaffe :(

Min vän!


Avis ringde också idag, tydligen var det någon skada på bilen vi lånat.

När jag frågade när dom upptäckte skadan fick jag till svar "igår morse".

Och vi lämnade igen bilen på fredag eftermiddag, så den har stått hela helgen utan att någon kollat till den + att det varit hemvändardag.

Man vet aldrig vad fulla människor kan få för sig att göra, men tydligen är skada en hyrbil en utav sakerna.


Man ska aldrig bli förvånad har jag lärt mig :)

 P.S. Ångrade mig lite nu att jag inte köpte alla Twilight-böckerna när jag ändå var i farten. D.S

 
 
E l i n

E l i n

5 juli 2011 12:40

twilight böckerna är farliga! läste alla 4 på nån vecka, såå bra så man inte kan släppa dom :S

http://Twixys.blogg.se

Beatrice Lundh

5 juli 2011 16:02

Jag vet! :D Därför jag ångrar lite att jag inte köpte allihopa! :D Men troligast finns de kvar om några dagar/vecka :)

 
Ingen bild

erika

6 juli 2011 00:13

Jag saknar dig med gumman. Vad gör du den 25? För jag ska ner med pälsarna till vetten då nämligen. kram

Beatrice Lundh

6 juli 2011 08:34

Hmm.. Den 25:e? :) Troligast ingenting :) Jag saknar dig också!

 
Ingen bild

erika

6 juli 2011 09:24

Ja men då hoppas jag på att kunna svänga in hos dig då på en kopp kaffe om det inte är för varmt ;)

Beatrice Lundh

6 juli 2011 10:44

Är det för varmt så har jag is ;) Det lovar jag dig, eftersom det är så fruktansvärt varmt på balkongen på eftermiddag/kväll så är dryck med is ett måste! :D

 
Ingen bild

erika

6 juli 2011 22:17

Haha nja jag tänkte ju mer på illrarna. Tror inte det är så uppskattat av er om jag släpper dom lösa i eran bostad ;)

Beatrice Lundh

7 juli 2011 07:56

Hahah! Jaha.. Jag tror att jag struntade in att komma ihåg den meningen :P Haha. Hmm.. Men kanske att du kan ta med dem upp, ställa dom på balkongen.. Där är det skugga fram till på eftermiddagen :)

 
Ingen bild

Erika

7 juli 2011 22:25

Jo som sagt vi får vänta och se vad det blir för väder. blir det alldeles för hett kommer jag boka om tiden då jag inte ens vill åka bil med dom ner. idag har vi haft 29 grader i skuggan här i ånge =/

Beatrice Lundh

8 juli 2011 08:05

Jo, det är ju sant. Fruktansvärt varmt har det varit. Jag kunde inte ens gå ut på balkongen och sitta där.. Huvva..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 19 november 2011 12:10

att säga bye bye till bloggplatsen.se och istället välkomna blogg.se   För att hitta mig där, klicka HÄR!!   Då hörs vi där! ...

Av Beatrice Lundh - 4 november 2011 11:27

Så har jag ännu en gång haft en sådan där lite svacka, en liten dimp skulle man kunna säga. Men jag har också hunnit med en massa saker, jag har haft en date med Malin, och det var lika underbart som det låter. Det var som att slungas tillbaka i ti...

Av Beatrice Lundh - 25 oktober 2011 07:29

Hur står det till? :) Själv så har jag nyss betalat räkningarna och ska snart ta och bege mig till skolan där jag gör min praktik. Idag ska jag göra några utav dom uppgifter som det är tänkt att vi ska göra. Måste också komma ihåg att jag ska r...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 20:59

Skillnader mellan kvinnor och män: Namn När Stina, Anna, Maria och Emilia går ut på lunch så kallar de varandra Stina, Anna, Maria och Emilia. När Fredrik, Peter, Krister och Mathias går ut på lunch så kallar de varandra Fetto, Godzilla, Clowne...

Av Beatrice Lundh - 24 oktober 2011 18:47

Nu har jag en sån där liten grej som bara stör mig, stör mig en aning :P Varför hör lejon, gepard, leopard, panter och tiger till kattdjur? När varg, räv och dingo är hunddjur? Vad är skillnaden?   Såååå, då var det sagt. Annars så har d...

Presentation


Välkommen hit! Jag som skriver här heter Beatrice med den charmiga åldern 21. I min blogg kan ni följa min vardag med studier, kläder, matlagning och allt bus. Nyinflyttad till Sundsvall tillsammans med min Sambo Rickard och mina två katter.

Translate

Svara är du gullig! :)

Hur hittade du hit? :)
 Facebook.
 Jag följer din blogg, kan adressen.
 Bloglovin
 Via en annan blogg.
 Av en slump.

Senaste inläggen

Kategorier

Vad vill du veta? :)

0 besvarade frågor

Bloggar jag håller koll på :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Stats


Ovido - Quiz & Flashcards